Søg i denne blog

mandag den 14. august 2017

One day eller Day one?

I dag har jeg besluttet mig for at begynde at gå. Jeg ved ikke præcis hvorhen, men da jeg ikke orker at blive hængende her, hvor jeg er længere, er der ikke andet for end at flytte sig.
Det er to år siden jeg sidst skrev her. To år! Jeg blev væk fra mig selv og fra det jeg gerne ville. Jeg startede Ro i min hverdag, for at dokumentere de små skridt jeg gjorde for at finde roen i det daglige hamsterhjul, sådan så jeg kunne dokumentere overfor migselv at jeg havde rykket mig over til det jeg ønskede. Jeg kan konstatere, at det ikke har virket helt efter hensigten. Nok fordi jeg gik og ventede lidt på One day. Den ene dag tog den anden, mens jeg ventede på noget udefinebart. 
Bevares, jeg har min mindfulness praksis og mediterer også ca. dagligt. Det har rykket mig langt, men ikke bragt mig det sted hen, hvor jeg helst vil være. Sikkert fordi jeg mest ventede og mindst handlede. NU er det tid til handling. Det er tid til at flytte ud af og sælge mit hasterhjul. Det er godt brugt, men i pæn stand og jeg har altså nu besluttet mig for at gå ud af hjulet, i stedet for at løbe i det og vente. 
I øvrigt kan det også godt være lidt træls, at vente på noget man egentligt ikke rigtig ved hvad er eller ser ud.......Så i dag er Day one. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar